راه اندازی سامانه اینترنتی ۱۳۷ شهرداری سی سخت

تاریخ انتشار: شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۵۷ ق.ظ
راه اندازی سامانه اینترنتی ۱۳۷ شهرداری سی سخت به گزارش ترنم دنا از سی سخت نقل از روابط عمومی شهرداری سی سخت ، سامانه اینترنتی ۱۳۷ به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده های مطلوب در حوزه خدمات شهری و توسعه شهری راه اندازی شد.سامانه ۱۳۷ یکی از راه های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری است تا بتوانند […]

c73df2f4-1385-4d91-a5f3-7a1881e606db_Thub_20160109_085021

به گزارش ترنم دنا از سی سخت نقل از روابط عمومی شهرداری سی سخت ، سامانه اینترنتی ۱۳۷ به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده های مطلوب در حوزه خدمات شهری و توسعه شهری راه اندازی شد.سامانه ۱۳۷ یکی از راه های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری است تا بتوانند درخواست ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی حوزه های کاری شهرداری و مدیریت شهری اعلام نمایند.نحوه ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکت پذیری شهروندان سی سختی ، از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.
پیام های مردمی در این سامانه تحلیل می شود و در تصمیم گیری و برنامه ریزی مدیران شهری برای بهتر شدن خدمات به شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد. این سامانه با هدف خدمات دهی مطلوب به شهروندان و رفاه حال آنها راه اندازی گردیده است.سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیام های شهروندان جهت پاسخگویی به آنها است.نقاط ضعف هر مسئول یا خدمات شهری با توجه به پیام های واصله شهروندان ، بررسی و راهکارهای مناسب جهت مرتفع نمودن مشکلات اتخاذ می گردد.شهروندان عزیز می توانند جهت استفاده از این سامانه با ورود به پورتال اینترنتی شهرداری سی سخت به آدرس www.sisakht.ir در صفحه اصلی این پورتال و کلیک بر روی سامانه ۱۳۷ نسبت به ثبت نظرات و پیشنهادات و همچنین مشکلات موجود در سطح شهر اقدام نمایند .
از اهداف سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
• تسهیل ارتباط شهروندان با شهرداری از طریق خدمات الکترونیکی
• کاهش مراجعات حضوری شهروندان برای پیگیری امور و در نتیجه کاهش سفرهای شهری و ترافیک
• افزایش حیطه نظارت و کنترل مدیران شهرداری
• دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان
• ایجاد بانک اطلاعاتی از مشکلات شهر با هدف طبقه بندی و بررسی دقیق و آماری مشکلات بصورت منطقه ای و محله ای
• افزایش احساس تعلق و مسئولیت شهروندان و بهبود رضایتمندی آنها
• افزایش مشارکت و نظارت شهروندان بر امور شهری
• بررسی میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری
• شناسایی شهروندان مسئول مشارکت آنها در امور شهرداری
فواید و نتایج ۱۳۷ برای شهروندان
• مشارکت در تصمیم گیری های شهری
• افزایش کیفیت خدمات شهرداری
• کاهش مراجعات حضوری شهروندان برای پیگیری درخواست ها
فواید و نتایج ۱۳۷ برای شهرداری
• افزایش کارآمدی کارکنان شهرداری
• افزایش اثربخش خدمات ارائه شده
• ارتقا علمی و توانمند سازی منابع انسانی
• جذب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها
• برنامه ریزی بر اساس نیاز های شهروندان بصورت محله ای
• ارزیابی شهرداری در بخش های مختلف

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ایده برتر
تابناك وب
تابناك وب
ترنم دنا
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار
css.php